Alla inlägg under december 2009

Av Magda Sixx - 31 december 2009 16:20

Sitter och kollar på TV. Ska snart fixa håret.

Min nyårsafton kommer spenderas hemma. Trist...
Men skit samma. Jag hade inte orkat gå ut endå. Är så djävla trött.
19.00 får vi gäster. Ska äta mat och smälla raketer och bla bla bla.

Har inget mer att säga. Hejdå.

Av Magda Sixx - 30 december 2009 20:45

Going down the only road I've ever known.
Like a drifter I was born to walk alone.
And I've made up my mind.
I ain't wasting no more time.


I'm just another heart in need of rescue.
Waiting on loves sweet charity.
And I'm gonna' hold on for the rest of my days.
'Cause I know what it means to walk along the lonely street of dreams.

  

Av Magda Sixx - 29 december 2009 22:08

Jag blir faktiskt inte arg om ni kommenterar mina inlägg.
+ Jag kommenterar tillbaka till ALLA.  

Av Magda Sixx - 29 december 2009 20:22


(Jag till höger i svart hår. Vet inte varför det är en pil på Soffan, haha.)

   (Jag till vänster)

 
    


Fyfan. Varför hade jag byxorna nere på halva röven? :(

Av Magda Sixx - 29 december 2009 19:01

I wanna run.
I want to hide.
I wanna tear down the walls that hold me inside.
I wanna reach out and touch the flame.
Where the streets have no name.

Av Magda Sixx - 29 december 2009 16:03

Tog denna grejen av Jenny.
http://luxuriousss.blogg.se/


1. Öppna paint.
2. Blunda och rita en katt.
3. Lägg upp resultatet.


Asfin tycker jag.

Benen och armarna hamnade lite åt helvete, men den är fin endå!!!

Av Magda Sixx - 29 december 2009 15:40

Har inte orkar skriva så mkt de senaste dagarna, men nu så...

Igår var jag och spelade bowling (haha) med mamma, Malin, Jonas, Anton och Jakob. Var så dj*vla förbannad så det gick åt HELVETE. Men iaf... efter bowlingen köpte jag Mountain Dew, Root Beer och godis.
Sen åkte vi hem. När vi varit hemma ett tag så åkte jag och mamma till Bergvik för att shoppa lite. Fick en skjorta, en jacka (som är lite för tunn att ha nu), halsduk/sjal, mascara, make up remover, armband.
Kan visa bilder om någon vill se...?

Just nu sitter jag och lyssnar på C och har pisstråkigt. Vill till stan.
SHOPPIIIIIIIIIIIIIING...!

Här får ni lite bilder på världens finaste människa:

                      

Presentation


Magda Sixx

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vem skulle ha vunnit Idol, enligt dig?
 Erik
 Calle
 Tove
 Mariette
 Reza
 Eddie
 Rabih
 Erika
 Camilla
 Karolina
 Nicklas

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<<
December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards